vrijdag 14 december 2012

Kerst 2012

Ik hou van kerst. 

 Niet de planning en de chaos vooraf. Dat mag van mij wegblijven. 
Maar wel van het decoreren. Nee. Eigenlijk ook niet, ik heb een hekel aan de takken van de boom uitpluizen, de lichtjes erin hangen, de slingers goed verdelen.. zorgen dat de verdeling van de ornamenten een beetje leuk is. Meestal doe ik de hoofddingen (lampjes, slingers) en laat ik mijn man de rest doen.
Ik hou ervan hoe je huis er ná het getress uit ziet! Zo gezellig. In ons geval; errug roze. 
Mijn man heeft zich erbij neergelegd.  Met een tweede dochter op komst weet hij dat hij straks met 3 vrouwen vrij kansloos is tegen al dat roze hier in huis.
En dat heeft ie heel slim bekeken.

Zie je die roze gehaakte bal? Zelluf gemaakt! 
Kijk.. hier zie je hem beter! *trots*
Patroon van ATERGcrochet

En dan als laatste.. mijn moeder zegt; zonder een 'Gerard Joling'-element zoals veren in je boom, heb je geen boom. 
Kan het alleen maar met haar eens zijn.


2 opmerkingen:

Hoi! Leuk dat je een kijkje neemt op mijn blog! Nog leuker dat je een reactie achter wilt laten... of misschien ben je gewoon nieuwsgierig naar wat anderen zeggen.. kan ook natuurlijk! :-)