dinsdag 25 juni 2013

Eerste haakwerkje

Haken leerde ik pas 1,5 jaar geleden. Het stond al jaren op mijn lijstje.. maar na veel tutorials en filmpjes kon ik het nog steeds niet. Op de een of andere manier lukte het gewoon niet.

Na uitleg in het echt, begreep ik alle steken ineens, en daarna ging ik als een trein!

Ik haakte als allereerste werkje een vlaggenlijn voor de eerste verjaardag van Faye. 
De lijn was af, maar begon vreselijk te krullen en zag er niet uit.
Hij belande ergens in de kast en ik kocht gewoon braaf weer plastic slingers.. net zoals de twee jaren erna.

Vorige week was ik aan het opruimen, en wat kwam ik tegen..
juist! De vlaggenlijn..



Ik legde hem in stijfsel, spelde hem strak op op een prikbord en zette het gebeuren in het zonnetje.



Na een aantal uur, had ik eindelijk een iets dat op een vlaggenlijn leek..



Nu nog een feestje bouwen om hem te gebruiken :)

2 opmerkingen:

  1. Kijk....wat een lief slingertje! Gelukkig maar dat je hem uit de kast hebt gehaald.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaaaaaa, en weetje wat ik deze vakantie voorgenomen heb om te leren (sssstt)

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi! Leuk dat je een kijkje neemt op mijn blog! Nog leuker dat je een reactie achter wilt laten... of misschien ben je gewoon nieuwsgierig naar wat anderen zeggen.. kan ook natuurlijk! :-)