zaterdag 8 juni 2013

Gehaakte Tilda pop

Toen Tilda voor mij, net een beetje bekend werd en je de poppen overal zag verschijnen, groeide er bij mij een beetje gruwel.. soms zijn dingen wel iets voor je, en soms niet.


Maaaaaar... toen ik de gehaakte versie HIER zag... móest ik haar maken!
Destijds was het patroon gratis op haar blog, maar ik zag dat het nu niet meer het geval was, er staat in ieder geval nog wel een link waar je het patroon kunt kopen.


Het was ook mijn eerste amigurumiproject.. ik heb het vaker geprobeerd, maar ik liep steeds vast.. en ook in het lijf van deze pop zitten veel fouten..maar goed, wie is er zo brutaal om onder haar rokje te kijken? ;)
Ik ben in oktober vorig jaar begonnen, en nu pas is ze af! Het bleef maar liggen, ik kon de juiste stof niet vinden, geen mooi patroon voor een hartje... of ik had geen zin..



En nu hangt ze trots te zijn in de kamer


Gehaakt met Phildar cotton 3: ecru, blanc, mercure en rosee, en een restje ouillet.
Haaknaald 2,5
Stofje is van Tilda 'Starflower Pink'

11 opmerkingen:

  1. Helemaal leuk zeg, jouw Tilda!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal geweldig jouw Tilda!
    Ik heb er eentje half af liggen, de haren moeten nog, de "versierselen" ook en dan is ze klaar... toch maar eens gaan doen, als ik jouw Tilda zo zie gaat het toch weer kriebelen. :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaaa, doen! Ik snap het helemaal dat ie blijft liggen.. maar eenmaal af en in je huis staat het zooo leuk!

      Verwijderen
  3. Wat is ze mooi geworden en inderdaad...wie kijkt er nou onder haar rokje?!?!Het is hier nog nooit gebeurd in elk geval,ha,ha!Veel plezier van je beauty,ik zal haar een dezer dagen in de Tilda 'gallerij'plaatsen met linkje naar jou leuke blog!

    lieve groetjes en een fijn weekend nog!
    Angeline
    www.mijnplekkie.tk

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi gemaakt zeg, lieve kleurtjes en zo netjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow babe, wat is ze geweldig...
    Gehaakt idd nog leuker dan als stoffen pop..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuk.......heb haar al gemaakt, maar ze moet nog aangekleed worden........ja afwerken is niet mijn hobby, gek he,.....groetjes Geesje

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi! Leuk dat je een kijkje neemt op mijn blog! Nog leuker dat je een reactie achter wilt laten... of misschien ben je gewoon nieuwsgierig naar wat anderen zeggen.. kan ook natuurlijk! :-)