zaterdag 15 juni 2013

Giraf

Als je onze oudste dochter vraagt welk dier haar lievelingsdier is, roept ze zonder twijfel; GIRAF!
Ik heb lang geprobeerd niet toe te geven aan het haken van beestjes en knuffels
..die ellendige onderdelen ook..
Maar na Olli, kon ik niet meer zeggen dat ik geen dieren kan haken..



Na twee avondjes werk, en wat minuutjes om de onderdelen aan elkaar te maken
was de giraf af.
En wat zegt mevrouw nadat ze de giraf kreeg?
"Ga je nu een zebra voor me maken, mama?"

*Oink..* O.o



Gehaakt met Victory acryl geel nr 510 en bruin nr 110
Haaknaald 3,5
Patroon: Gigi Giraf








4 opmerkingen:

  1. Schattig. Mijn oudste dochter is ook fan van girafjes. Hij is leuk geworden weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lieverd! Ik heb er ook één in onderdelen liggen, maar dan een blauwe.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, wat is dit weer leuk geworden !!!! Wat ben je toch een duizendpoot, en ook nog eens handig. Ik vindt het knap !!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi! Leuk dat je een kijkje neemt op mijn blog! Nog leuker dat je een reactie achter wilt laten... of misschien ben je gewoon nieuwsgierig naar wat anderen zeggen.. kan ook natuurlijk! :-)