zaterdag 24 augustus 2013

Geboortekaartjes

Voor mijn eigen dochters maakte ik ze, voor mijn twee neefjes, maakte ik ze.. dus dat ik ze voor mijn andere zusje die een dochter op komst had ook zou maken, was eigenlijk voor niemand een verassing.

Vijf dagen na de uitgerekende datum werd mijn nichtje geboren,
en nog diezelfde avond ben foto's gaan maken voor het geboortekaartje.

De voorkant als het kaartje dicht is


De voorkant als het kaartje staat


De foto van mn nichtje


De binnenkant


Verwacht jij ook zo'n schattig spruitje? Of ga je binnenkort trouwen?
 Of verhuizen? Of geef je zomaar een feestje?
Ik maak graag je kaartjes!
Mail me voor meer info!

4 opmerkingen:

Hoi! Leuk dat je een kijkje neemt op mijn blog! Nog leuker dat je een reactie achter wilt laten... of misschien ben je gewoon nieuwsgierig naar wat anderen zeggen.. kan ook natuurlijk! :-)