dinsdag 24 september 2013

Fotolijstjes


Mijn oma had voor haar verjaardag geen wensen.
"Of nou, doe toch maar fotolijstjes. 
Liefst witte en dan ook graag van hout.. en gelijk een recente foto van de meisjes.
En je mag ook best zelf wat maken hoor.. maakt mij niet uit.. maar dat zou ik wel heel leuk vinden"

Oke duidelijk, zo vergroot je absoluut geen druk op mensen ofzo ;)

Ik dacht aan lijstjes, waar ik zelf hartjes aan zou hangen.
Ik naar de Xenos voor lijstjes en aparte hartjes... bestaat het gewoon al!
Nou ja.. dan maar niets zelf gemaakt.. dan koop ik ze zo wel, kant en klaar.
Maar er waren er niet genoeg..dus ik fietste naar de Action voor lijstjes..
en daar lagen ze.. kant en klaar, maar wel spuuglelijk groen.



Ik liet mijn man de lijstjes uit elkaar halen,
waar hij heel vrolijk aan meewerkte.
en zette ze in totaal in 3 lagen gesso.
Ik bestempelde ze met verschillende stempels, hartjes er weer aan en klaar!



Mn oma vond ze geweldig! Precies wat ze in gedachten had
Zei het toch, grote druk? ;)
 

Voor ons thuis maakte ik er ook eentje.. maar dan zonder foto.
Ik had deze tekst wel eens vaker op Pinterest voorbij zien komen, maar wilde hem niet op de muur..
zo vind ik hem perfect!

6 opmerkingen:

  1. Wat leuk !!!!! Jij heb ook altijd leuke ideeën .............. dat is een echte gave, en daar mag je best trots op zijn !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt prachtig deze lijstjes. Kan me goed voorstellen dat ze er erg blij mee is.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. super! Lijstjes heb ik ook gekregen met mijn verjaardag! :) Mooi gedaan Naat!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sorry ging niet anders als anoniem, groetjes Angelina;)

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi! Leuk dat je een kijkje neemt op mijn blog! Nog leuker dat je een reactie achter wilt laten... of misschien ben je gewoon nieuwsgierig naar wat anderen zeggen.. kan ook natuurlijk! :-)