zaterdag 21 september 2013

Meet Babs!

Dames en heren (??), mag ik u voorstellen aan;
BABS!


Origineel is het patroon Teckeltje Sam van Stip&Haak.. maar Sam is een jongetje,
en als ik daar geen opdracht toe heb, haak ik dus standaard in roze.. dus Sam als naam kon absoluut niet.
Maar vrijwel meteen wist ik het; Babs!



Ik heb ooit een vrouw ontmoet, wiens dochtertje Babs heette.. en dat vond ik zó schattig,
dat ik ter plekke besloot ooit een dochter Babs te noemen.
Als je al een poosje meeleest op mijn blog weet je direct hoe mijn man zou reageren.
Precies, alsof hij een citroen aan het opeten was.
Oke.. dan niet, dan noem ik wel iets anders Babs...
En kijk nou eens hoe klein ze is; zooo schattig!
Het was origineel een kraamcadeautje.. maar daar konden ze naar fluiten..
toen ik besloot een extra bloemetje op haar hoofdje te maken wist ik één ding; jij blijft thuis jongedame! 
(Nee, mijn ouders hebben dat nooit tegen me gezegd.. dus ik spreek niet uit ervaring haha..)

5 opmerkingen:

Hoi! Leuk dat je een kijkje neemt op mijn blog! Nog leuker dat je een reactie achter wilt laten... of misschien ben je gewoon nieuwsgierig naar wat anderen zeggen.. kan ook natuurlijk! :-)