dinsdag 17 september 2013

U vroeg zich af?

U vroeg zich misschien af wat er gebeurd nadat er iets gehaakt is in huize Coco.
Misschien ook niet.

Enfin. Ik ga het u toch vertellen.

Ken u deze nog? De guitige Giraf?



De giraf waarbij mijn dochter een gat in de lucht spring toen ze hem kreeg? De giraf die overal mee naar toe moest? De giraf die iedereen ongevraagd onder z'n neus kreeg geduwd om hem te bekijken?

Ja, precies.. DIE giraf dus!

Nou, dat is dus best een triest verhaal. Ik weet dat de gemiddelde concentratieboog van een 3-jarige nogal wat te wensen overlaat.. maar ik had gehoopt op een iets vrolijker leven voor giraf.

Na welgeteld 1 maand trof ik giraf zo aan;

In de trapkast, in de onderste doos vol met ander speelgoed.

Tja.. wat kan ik nog zeggen?
Het leven van een gehaakte giraf gaat niet over rozen ;)

2 opmerkingen:

  1. wahahahaha, mafkees....

    En arme giraf..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat zonde! haha wel een leuk verhaal. Zo zie je maar. Uiteindelijk verdwijnt alles in de doos onder de trap.

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi! Leuk dat je een kijkje neemt op mijn blog! Nog leuker dat je een reactie achter wilt laten... of misschien ben je gewoon nieuwsgierig naar wat anderen zeggen.. kan ook natuurlijk! :-)