zaterdag 19 oktober 2013

Betty de Kip


Dames en heren, mag ik u voorstellen aan Betty?


Betty woont sinds een tijdje hier in huis.

Met haar prachtige kapsel, peperdure juwelen, designer tas en hoog gehakte schoentjes heb ik er een directe concurrente bij.



Met waardigheid zit ze als een echte dame in de kamer..


.. met priemende ogen naar me te kijken.
Vooral op dagen wanneer ik in mijn slobberhuispak rond wandel en mijn haar als een half afrokapsel zit.



Gelukkig is de techniek nog niet zo ver dat je gehaakte dingen ook daadwerkelijk tegen je gaan praten..
*pfieuw*



Betty komt uit het boek 'Gehaakte dierenvriendjes' van Christel Krukkert
Ik haakte haar met wol van de wibra en zeeman en haaknaald 4

5 opmerkingen:

  1. Wauw, dat ziet er weer erg leuk uit zeg !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk is ze he....ik heb ook een Betty!Was mijn derde haakwerkje destijds en eerste amugurimi....was er zo trots op en ze is zo mooi,zit als pronkstuk op mijn hobbyzolder op een plank aan de muur...deze kippen diva!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Betty is echt heel gaaf, WOW !!!
    Dat je dit kan O.O

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi! Leuk dat je een kijkje neemt op mijn blog! Nog leuker dat je een reactie achter wilt laten... of misschien ben je gewoon nieuwsgierig naar wat anderen zeggen.. kan ook natuurlijk! :-)