dinsdag 5 november 2013

Uiltjes

In blogland zijn ze razend populair.. de uiltjes van Vendulka!

Ik vond ze super schattig.. maar het leek me zoveel werk..
uit eindelijk ging ik overstag..



Ik begon aan een uiltje en verbazingwekkend vond ik het leuk! Al die kleine onderdeeltjes duren net lang genoeg om me niet te vervelen. En de kleuren uitzoeken voor een nieuw onderdeel, of een randje om te borduren is echt een feest!

Al snel maakte ik er nog eentje..



En toen kreeg Faye in de gaten wat ik aan het doen was, en wilde ze ook een uiltje.
Ze mocht van mij de kleuren kiezen..
Inventief als ze is, pakte ze mijn knopenpot en begon de kleuren van haar wens op een rijtje te leggen
"Zo mam.. dan vergeet je niet wat ik heb gezegd he!"


Slimmerd, daar gaan we het nog pittig mee krijgen ;)


8 opmerkingen:

  1. ook de paarse uitvoerig is superleuk
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn inderdaad leuk om te maken. Ze zijn erg mooi geworden. Je dochter heeft een mooie kleurencombi gekozen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lieve uiltjes en die uitspraken van Faye (lol)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Regenboog ;-)) Goede keuze Faye xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wahahahaha, wat een heerlijke meid...
    Ik vind die rode wel heel erg knal ♥

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi! Leuk dat je een kijkje neemt op mijn blog! Nog leuker dat je een reactie achter wilt laten... of misschien ben je gewoon nieuwsgierig naar wat anderen zeggen.. kan ook natuurlijk! :-)