zaterdag 4 oktober 2014

Omslagdoek


Ik ben meerdere malen begonnen aan een omslagdoek..maar heb ze nooit afgemaakt. Het begin gaat lekker snel..maar de toeren worden steeds langer, en je ziet minder snel resultaat. En ik hou van snel resultaat ;)


En omdat ik niet echt een omslagdoek-type ben, heb ik er ook niet echt werk van gemaakt. Tot ik hier een leuke manier van dragen zag.. dát is handig..zo wil ik hem wel dragen!



Ik besloot te gaan zoeken naar een makkelijk patroon, de Southbay shawlette vind ik te veel werk.. dus ik zocht iets met hetzelfde effect, maar dan minderwerk. Deze dus!
Hier staat het patroon: *klik*



En natuurlijk moesten er kleurtjes bij.. ik vond deze, en dat was helemaal mijn smaak!



De rand is een eigen verzinsel.

4 opmerkingen:

  1. Mooi!Alleen kan ik niet zien hoe je nou de manier van dragen bedoeld want je link naar Jip bij Jan klopt niet ;-)

    groetjes en een fijn weekend!
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind hem gaaf....
    goed idee die knoopjes....
    ik heb er nog 1 liggen waar ik de rand van moet afwerken

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi! Leuk dat je een kijkje neemt op mijn blog! Nog leuker dat je een reactie achter wilt laten... of misschien ben je gewoon nieuwsgierig naar wat anderen zeggen.. kan ook natuurlijk! :-)