zaterdag 15 november 2014

Clowntje Pipo

Dames en heren.. hooggeëerd publiek... mag ik u voorstellen aan
Clowntje Pipoooooo!!!!



Met al die horror-clowns die momenteel overal en nergens opduiken is mijn ode aan de clown nu misschien wel een beetje raar.. maar goed, dat past dan ook weer bij me ;)


Een hele poos geleden zag ik op het blog van Lilleliis een gehaakte clown. En ik vond hem meteen geweldig!! Nu heb ik niets bijzonders met clowns, maar deze stal mijn hart!


Alleen..er was nog geen patroon van.. balen! Dan maar wachten tot het patroon uitkomt.. en dat kwam gelukkig een poosje later ook, dus ik ben meteen aan de slag gegaan!



Hij is gehaakt met Paris van Drops (op naald 3,5)



en zo zwaar, dat ie niet eens zelfstandig kan staan!

4 opmerkingen:

Hoi! Leuk dat je een kijkje neemt op mijn blog! Nog leuker dat je een reactie achter wilt laten... of misschien ben je gewoon nieuwsgierig naar wat anderen zeggen.. kan ook natuurlijk! :-)