zaterdag 16 mei 2015

Nieuwe lalylala

Er stond weer een nieuwe Lalylala op mijn lijstje, Bina.
Maar aangezien ik alleen het patroon van Kira heb, besloot ik het aan te passen.



Ik vroeg mijn oma of ze een klein sjaaltje voor me wilde breien.
Ik heb daar zoooo het geduld niet voor.


Ik had wat garen en wat breinaalden meegenomen,
en mn oma zei gelijk; dat gaat hem niet worden.



Ik dacht dat je net zoals bij haken wat creatiever op kunt gaan met welke naald je voor welk garen gebruikt. Maar dat is bij breien dus wat lastiger.. een naald groter ziet er al vaak rommeliger uit.



Maar het is mn oma met andere naalden gelukt, en wat staat het lief!
De pop was al een poosje af,maar zonder sjaaltje was ze erg kaal.
En nu ziet ze er erg af uit!
Bedankt oma! *kus*





En Liv kon het niet laten... ;)

2 opmerkingen:

Hoi! Leuk dat je een kijkje neemt op mijn blog! Nog leuker dat je een reactie achter wilt laten... of misschien ben je gewoon nieuwsgierig naar wat anderen zeggen.. kan ook natuurlijk! :-)