zaterdag 1 oktober 2016

Mandala kussens

Voor de zomer had ik een zaterdag niets te doen,en besloot naar Hoogerheide te rijden om Stoffen en Stiksels een keer te bezoeken. Claire Boeter hield er die dag een workshop, dus dat was dubbel zo leuk!
Wat ik daar ook zag, waren echt prachtige mandala kussens..die gaan dus direct op mijn maak-lijst!



De mandala's waren zo gehaakt.. maar de zin om de kussens te maken, dat duurde even..
(eigenlijk was het zo gepiept.. maar ja..)



Ik heb het randje om de kussens niet meer gehaakt.. het begon helemaal te bobbelen, dus na drie keer uithalen, was ik dat even zat ;)




En zie je die andere gekleurde lieverd daar liggen?
Binnenkort meer! 

2 opmerkingen:

  1. Ze zijn prachtig geworden. Ja dat herken ik, ik stel dat dus ook zo lang mogelijk uit ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful cushions - mandalas are a little addictive aren't they??

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi! Leuk dat je een kijkje neemt op mijn blog! Nog leuker dat je een reactie achter wilt laten... of misschien ben je gewoon nieuwsgierig naar wat anderen zeggen.. kan ook natuurlijk! :-)