zaterdag 14 oktober 2017

Droomvangers + workshop

Super ontspannend vind ik het om te maken; droomvangers!
Iedere keer een ander motiefje,
lekker spelen met lintjes en kleurtjes..



Helemaal mijn ding.

 



Op de plek waar ik vrijwilligerswerk doe,
was er ruimte om een workshop te geven.
Dus voor alle andere vrijwilligers die daar geinteresseerd in waren,
gaf ik op een ochtend wat tips en uitleg hoe een droomvanger te maken.

En dat was echt super gezellig, met hele mooie resultaten!

HAKEN MET NAAT geeft deze workshop weer!
Kijk op de Facebookpagina van Haken met Naat voor meer info!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hoi! Leuk dat je een kijkje neemt op mijn blog! Nog leuker dat je een reactie achter wilt laten... of misschien ben je gewoon nieuwsgierig naar wat anderen zeggen.. kan ook natuurlijk! :-)