zaterdag 21 oktober 2017

Vrolijke haaksels

Soms maak je van die 'tussendoorprojectjes'
die eigenlijk te weinig omschrijving hebben voor een heel blogbericht..
maar zo samen hebben ze heel wat gemeen; ik word er enorm vrolijk van!

Dit liefje was het resultaat van een DIY-kit van HAKEN MET NAAT

Op de laatste schooldag mochten de meisjes verkleed naar school. Het thema was 'sprookjes'..dus dat was een kat in het bakkie. Dacht ik.. de jongste wilde als prinses. Check. Dat hebben we. De oudste wilde als Tinkerbell uit Peter Pan.
Nu vraag ik je. Waar koop je zo'n kostuum? Nergens dus, en zeker niet in de tijd die ik nog had (3 dagen).
Dus iksjeesde naar de kringloop, kocht een stofje (50 cent!) en naaide een kokerjurkje in elkaar. Elastiekje erin, rafels aan de onderkant en klaar!
"mam..de jurk is echt heel mooi enzo..maar eigenlijk hoort er nog een staf bij" (avond van tevoren..)


Dit potje was een kleinigheidje voor een verjaardag




En dan deze leukert! Super vrolijk zo in ons raam!



1 opmerking:

Hoi! Leuk dat je een kijkje neemt op mijn blog! Nog leuker dat je een reactie achter wilt laten... of misschien ben je gewoon nieuwsgierig naar wat anderen zeggen.. kan ook natuurlijk! :-)